REDS – věci, o kterých všichni mluví

Na REDS.cz se dozvíte ty nejzajímavější, veselé i ohromující věci, o kterých všichni mluví. Na nic nečekej a začni číst REDS!

3 věci, které jste nevěděli o SEO

Pravidla SEO se mění prakticky neustále. Pokud se tedy o svůj web z hlediska optimalizace pro vyhledávače staráte sami, je nutné zůstat informovaný. Vaše SEO techniky by měly odrážet nejnovější pravidla, podle nichž se řídí vyhledávače – zejména Google a u nás i Seznam.

Zapomeňme teď na to, že správné optimalizaci předchází SEO analýza a nezaobírejme se klasickými radami, které si můžete přečíst kdekoliv. Pojďme se místo toho společně podívat na 3 věci z oblasti SEO, o nichž jste dost možná neměli ani tušení.

Ani nadpisy nejsou jen o klíčových slovech

Snažíte se do nadpisu vložit co nejvíce klíčových slov, která se týkají tématu vašeho webu? To je sice fajn, ale vy tvoříte web především pro lidi. Lidé potřebují z nadpisu vědět, o čem je text, nebudou počítat, kolik klíčových slov se vám do něj podařilo vměstnat. Ujistěte se, zda v nadpisech, URL a textu máte klíčové slovo jen tolikrát, kolikrát je tam nezbytně nutné, aby to lidem dávalo smysl.

Nemusíte mít všechno na homepage

Domovská stránka je sice prvním kouskem vašeho webu, který návštěvníci pravděpodobně uvidí, ovšem to neznamená, že byste je měli zahrnout veškerým obsahem, jejž na webu najdou. Ukažte jim jen nejdůležitější části, opět se nesnažte vměstnat na hlavní stranu co nejvíce klíčových slov.

Více obsahu neznamená lepší výsledky

Mnozí lidé se, mylně, domnívají, že čím více obsahu budou na svém webu mít, tím lépe je vyhledávače ohodnotí. To je sice pravda, ale jen za podmínky, kdy je veškerý tento obsah dostatečně kvalitní. SEO není hra čísel, jde spíš o kvalitu než kvantitu. Obsah v dnešní době hraje prim a podle mnohých odborníků se investovat do něj vyplatí více než platit za linkbuilding.

Podobných informací, v nichž se možná mýlíte, je ještě spousta. SEO je jedna velká neustále se vyvíjející oblast, a pokud jí chcete rozumět, nezbývá než se vzdělávat. Nemáte na to čas? Pak nechte optimalizaci pro vyhledávače na jiných. Nechte si zpracovat SEO audit třeba od společnosti SEO Consult.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *